Kan man röka saffran?

Jag ska bara kila in här och snabbt påminna mig själv att jag heter Anna, absolut inte Leila.
Leila är en vacker och otroligt huslig tjej på teve som är grymt duktig på att baka och laga mat. Jag är inte som hon.
Hon är väldigt flink, gör allt sådär snabbt och så att det ser hur enkelt ut som helst, samtidigt som hon ser bra ut och dessutom har en trevlig ton.
Jag gör allt bakåfram och uppochner. Köket är en mess och jag me.
Dessutom mår jag mycket dåligt när jag måste kladda. Då är det svårt med en deg kan jag säga.

Jag hade fan saffran i örat.

Men det låter bra att säga "Jag gjorde saffransbiscotti igår".
Sen att ingen vet hur det egentligen va, det hör inte hit.

Kommentarer
Postat av: Therese

hahahah kanske man ska vara glad att man får se Leila laga gotte i tv än Anna då:-)

Trevlig helg på er!

2007-12-07 @ 10:15:03
URL: http://thegustafssons.blogspot.com
Postat av: Jenny

hah... Jag hatar kladd. Jag har försökt förklara för folk att bara för att man blir mammma blir man inte en huslig bakande och lagande kvinna. Visst man kan göra det när det behövs men One still loves shopping shoes och gå på spa. Lycka till med bakandet och julfriden :)

2007-12-07 @ 16:27:04
URL: http://www.jen75.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0