Packa, packar, packade, packas. Packad helst.

Det suger så jäkla stenhårt att flytta.
Packa, städa och flytta allting. Fy fan.

Aldrig blir man klar heller. Jag planerar långt i förväg och är så otroligt organiserad, men sen står jag där
med kartonger upp i ars..t tre dar innan . Som nu. Jäkla jäkeljäkel.

Å så alla dessa positiva polare som kommer med uppmuntrande ord...
"Det e skönt när det e färdigt" 
Ja, det e klart som fan att det är, men inte just nu.
"Ni får ni ju iaf chansen att rensa ur ordentligt"
Tro mig, efter 13 flyttar på 10 år så är det bra jäkla rensat asså.

Ja jag är neggo nr1.
Nu ska jag ta en kaffe och skriva en lista på vad som ska göras, DET är jag iaf bra på.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fy fan! Ångest

2007-12-13 @ 13:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0