X-mas for the Taikons.

Jahaaaapp! Julen är här och kommer lika snabbt att va över.
Alla är glada och byter pengar med varann. Finfint.
Jaaaa meee, ååå duu meeee.

Vi har flyttat och det känns skönt som fasen. Bor större nu och det är ju behövligt. Vi är ju tydligen en familj nu. Svårt att vänja sig vid det. Familjen Taikon liksom.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...har målat en möbel och det stinker färg. Blir ju hög för fasen. Men det e ju iofs trevligt.
Idag ska jag övertala alfahannen att IKEA är ett måste dan innan julafton. Undrar just om han går på det. Får väl hota med nåt som vanligt.

Ska leka Leila i em igen..haha, det blir en överraskning. Får se till att bli glad på glögg och kisa lite så kan det gå.

Imorrn blir det mormor och julmat och hej och hå.
Nästa vecka ska vi sätta upp vår version av tomten är far till alla barnen. Den är bättre än originalet kan jag säga. Lite mer komplicerad på nåt vis.

bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0