Dagens I-landsproblem.

WTF!
Vi har sagt upp vår underbara (läs jäklaskitohelvetes) hyreslägenhet och ska flytta till en annan, större. Då betyder det att folka ska titta på vår nuvarande och de får ringa direkt till mig för att se vilken tid de kan komma. Ja, ni fattar.

De kommer hit och hey, jag är en social person, väldigt för att inte underdriva. Men när de stövlar in, kollar sig omkring, öppnar skåp etc och utbrister kommentarer som "Är det ni som gjort det här stora hålet i garderobsdörren?" (Till saken hör att det inte alls är ett hål och väldigt litet).
DÅ mina vänner, känner jag mig SUR. Komma här och inkräkta och lägga kommentarer om mitt hem! Min borg! Hur det än är så bor VI här nu och ingen annan. Dessutom klarar jag inte aaaaav nippertippor som ska ha koll på minsta detalj...MY GOD! En av dem frågade hur stort förrådet är i kvm, exakt.
DAAH, så stort så att man får in en massa grejer och har ångest varje gång man ska ha nåt därifrån, vadårå?

Ja jag är på ett skithumör, men vafaaaan, kom igen. Släng ett öga inuti och säg hej och tack.
Håll inte på och reta upp en sömnsvulten rödhårig förortsmorsa, för då jädrans vet man aldrig asså.


 

Kommentarer
Postat av: Therese

AMEN för det asså! Dom skall ju inte KÖPA lgh..come on!

Ha det gott

2007-11-15 @ 20:35:40
URL: http://thegustafssons.blogspot.com
Postat av: StockholmsLudde

Håller med dig, det är booring! Vänner som snokar är okej, men vilt främmande människor bland mina kalsonger och matrestern, nej tack!

2007-11-15 @ 23:22:52
URL: http://stockholmsludde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0