Snabbvisit på Kreta.

Idag blir inte många ord skrivna.
Jag är förkyld och bombis på att det är en killförkylning eftersom jag känner mig jättesjuk.

Idag var jag utomlands och handlade. Jag va nämligen på Lidl, där det känns som om man är och handlar i en affär nära hotellet på Kreta. Typ.
Nya intressanta märken på allt, arton miljarder olika nötsorter och en kommers som heter duga. Alla står och plockar bland varorna och pratar språk som jag inte förstår.
Jag köpte mjällschampo och chokladkakor för 24 spänn.
Billig resa. Bon voyaaaage.

Jisses vilket spännande liv jag har idag.

Kul var det iaf att höra att vi slipper dubbla hyror på lägenheten iaf, eftersom "rätt" person tar över efter oss.
Jag vet, jag e elak.

Lördagen blev inte som vi tänkt oss pga tråkiga omständigheter, men mkt trevlig ändå.
Lillkorven skötte sig när vi var borta oxå.

Tjo



Kommentarer
Postat av: kom igen gissa!

Lidl, gissa vem som är emot den butiken ;)

2007-11-20 @ 14:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0