Viktig info.

Måste bara berätta att jag åkte buss idag.
Nej det var inte bara det jag skulle skriva, men det hade varit kul om det bara stått det.
Jaha liksom.

På bussen steg en dam som ja, vi kan säga att hon har problem med spriten, och då har vi inte överdrivit alls. Spriten har däremot inga problem med henne.
Hon hade en skid-dress(fan, ska det vara bindestreck där emellan?) från åttiotalet med skärp i midjan som va smakfullt neongul, en väska stor som ett hus och däri endast några burkar öl (ja, hon öppnade den så att jag såg). Med andra ord så såg hon jäkligt rolig ut. Till saken hör att hon gick och sjöng på Dr Albans gamla hit, Hello Africa.

Alltså jag tror att ni nu bara tänker ; jaha, OCH?

Men ärligt talat, det hade räckt om nån helt normal person gått på bussen och nynnat denna låt.
Jag skrattar iaf fortfarande åt henne.
"Hello Africa, tell me how u doing"

Den sången borde min mamma sjunga när hon ringer sina leverantörer i Sydafrika.


Så säger folk att vi mammalediga inte har nåt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0