Bad Maaaaam.

Jag har fasen dåligt samvete för allt och hela tiden. Nu för tiden.

Dottern ser jag typ tre timmar varje dag och då ska man helst vara glad och påhittig till tusen.
Sambon ser jag som i förbigående där emellan nån gång...eller strax innan jag somnar, vilket jag oftast gör väldigt snabbt och med öppen mun. Jag e inte bara trött, jag är sexig oxå.

Sen har vi ju alla dessa vänner som man vill träffa och prata med...De har fått barn, fyllt år eller gjort slut med nån kille, så det behövs lite prat liksom. Men det prioriteras ju inte som nr 1 längre. Dotter är nr 1 som ni förstår.
Högsta prio är oxå det ända man hinner me.

Träna och äta bra ska man göra oxå tydligen. När man kan slöa så fort man får chansen och mikra mat?

Kanske är jag som är dålig på att planera, vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0