Sjukt stor Zucchini.

Helgen går så fort.
Jaja, tänker ni, tiden går fort när man har roligt.

Näää, den springer iväg när man har så mycket grejer som ska göras hela tiden.
Har liksom som en pratbubbla ovanför mitt huvud där allt jag inte gjort ännu, står inpräntat med stora bokstäver.
Glöm inte...
Kom ihåg att...
Ring dem om...
Kontakta den om...
Se glad ut.
Lyft på fötterna.
"#¤%"#¤%"%

Men i lördags hade jag kul på kvällen med några sköna damer. Mycket vin och gott fett tilltugg. Mååånga skratt av den sorten man inte kan kontrollera. Jättekul.
Måste ju oxå lägga till att min kompis, hon som slog mig i karaoke så det stod härliga till, numera själv blivit slagen i detta ärofyllda spel. Det känns mycket braaa deeee. Nu fick hon känna hur det känns att bli sur på riktigt men inte kunna visa det för att det är ett spel. Tackaar.

På dan i lördags var jag och lilla M vid en kolonilott som hennes farmor och farfar sköter. Det va så fint! Höstigt och fullt med grönsaker. Vi fick lök, morötter och världens största zucchini (stavas det så?). Det känns så äkta och extra gott med egenodlade. Om jag kunnat så hade jag velat ha ett land och odlat sånt själv. Kompost oxå.
Men jag är ju inte ens säker på om det verkligen var en zucchini faktiskt.
Så jag går till Willys då.

Idag var det lön. Det var så mycket på tiden så att det redan e välkommet med nästa.

Över och ut som jag lite skojsigt brukar säga.
Jag e skojsig jag minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0