Inbrott utbrott avbrott uppbrott skeppsbrott

Påsk liksom. Kycklingar och grejer. Och världens fulaste färg, gult överallt.
Men okeeej, jag ska inte va sån. Det blir kul.

Förra helgen var det 30-årsfest och den blev lyckad. Tycker jag. Jag fick dricka vin, va trevlig och slapp städa så mycket. Det är tydligen viktigare vad jag tycker än vad födelsedagsbarnet anser om sin dag.
Nejdå, han va nöjd. Fina presenter och all uppmärksamhet på honom.
Dagen efter var jag bakis så in i bomben. Typ länge sen.

I helgen blir det släktingar och bonusbarn om vartannat.
Allt handlar om inställning mina vänner, inställning.
Och kaffe.

Idag är det fem år sen som USA gick in i Irak. Knasigt.
Nej, men jag går in hos grannen nu och ordnar upp lite. De bråkar jämt och för en massa oväsen. Någon måtta får det vara! Stannar tills jag anser att det är uppklarat. Kan ta en dag, kan ta fem år.

För övrigt inget spännande att berätta...eller jo. Det va inbrott här i ett kontor under oss. Då såg man allting och ska prata med bängen nästa vecka för att peka ut vem som gjorde det. Det är spännande i min vardag det.

Sen måste jag med största möjliga krossade ego anse mig besegrad i PS3 Singstar... Vi körde väl typ 20 låtar och denna där (inga namn nämnda, hon kan ju tro att jag e knäckt) tog ALLA låtar med mer poäng än mig. En låt ledde jag ett tag men mitt i låten så hör jag hennes och min sambo utbrista "Och DÄR gick hon om".
Men eftersom hon är en riktig vän så säger hon att det beror på att hon hade druckit mer och vågade ta i och ut svängarna mer. Trodde det var tvärtom minsann.

Kaffe god damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0