Studentsfestsyra.

Ja jädrans.
Solen ba strålar och jag blir glad i hela kroppen faktiskt.
Tog en kaffe och en cigg i solen nu på morgonen. Det är skabbigt och äckligt och luktar asgam och ser illa ut och ...alldeles, alldeles....
alldeles underbart!
Bästa beslut jag tagit nånsin tror jag. Att börja röka är skönt (och coolt säger vissa och det är ju så sant).

Nu i helgen blir det planering för sambons 30-årsfest nästa helg.

My god, det kan sluta hur som helst. Speciellt med tanke på att han har fått bestämma och ordnat lokal mitt i skogen. Dessutom vill han ha plasttallrikar. Jag, som är livrädd på riktigt för dukning med plast och papper, kommer att ha ångest och sova dåligt hela veckan. Men när han förklarade sig med den underbara meningen "Men hallå, då slipper vi disk och kan fokusera mer på att dricka gott"... då gav jag mig och insåg varför jag är så kär i honom.
Han har liksom nema problema med att det eventuellt skulle se billigt ut...bara man har kul. Det är ju helt rätt.
Vi har inte 20 tusen att spendera på en fest. Vi tar de tusingar vi har och lägger det på att få bjucka på dricka istället för att hyra nåt fancy place.
Vi kommer begris att lyssna på eurotechno och nordman me.

Men jag ska va full och go, jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Hej min kära kusin!
Va bra han är din sambo. Helt rätt inställning!
Jag ville bara fråga om du sett att jag har en blogg i stället för min dagbok nu för tiden? Alla är ju så jäkla moderna att jag inte kan eller vill vara sämre *smile*. Jag har i alla fall lagt till dig som länk där och tycker att du kan göra det samma med mig hos dig? Alltså vi är ju kuuuusiiiiner juuueee
Jag ser fram emot att få krama om er nästa vecka om vi nu får tummen ur?
Kramis till min goa kusse från din

2008-03-07 @ 22:41:08
URL: http://malinheden.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0