Jag e tydligen bättre än alla andra.

Jag glömmer eller struntar inte i att skriva. Har inte haft tiiiiid bara.

Hade barnvakt i lördags och fick kvalitetstid med mannen. Dvs Middag med hans föräldrar, hehe. men det var mycket trevligt! Sov ända till 9 på söndagen, tänka sig.

För övrigt så vill jag bara göra klart att VAB är tråkigt.
Så att ni vet.

Såg på femmans "färjan" här i måndags eller när det var...SHIT vilka patetiska människor?! Ingen självinsikt och framför allt inte ett uns självförtroende.
En tjej tas om hand av vakter på båten för att hon inte bedöms klara sig själv pga att hon druckit för mycket. Hon är typ kanske 20 år och har en kjol som är lika kort som ett skärp.
Hon har åkt på kryssning med sin mamma (!!!??) som inte ser till henne förrän en vakt säger till att de lett henne till deras hytt. Mamman tyckte tydligen att det var viktigare att dricka och prata med nåt slemmo inne i discot. 
Asså fy fasen va pinsamt, en mamma som är full och en dotter som är ännu fullare i sin mammas sällskap...Sen ska mamman stämma båten och hej och hå.
Hade jag sett dem på en båt så hade jag varit så jäkla pensionär att jag sagt till mamman i fråga att hon va helt värdelös.

BTW, vi åker på kryssning med jobbet på fredag.
Pass på alla löjliga människor utan självironi, här kommer vi!

Kommentarer
Postat av: Ana

Beware fools!

2008-10-09 @ 23:13:05
Postat av: Mathilda

Kunde vart jag o morsan!

2008-10-20 @ 18:28:11
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0