Rubrik

Nu är det officiellt, jag är asgammal.
Imorse när jag väntade på bussen så stod det två killar där i typ 13-årsåldern. De spottade, svor och var allmänt skitdryga. Jag stod länge och tänkte att vafaan asså, kan nån bara ge dem smisk på deras små vita arslen?
Irrirterade mig någe grymt och hoppades att nån skulle säga nåt.
Eh, som om nån vågar idag? De drar väl upp en stor puffra och skjuter ner alla på busshållplatsen. Bergis.
Men jag blev riktigt irri asså. På deras föräldrar som uppenbarligen inte lärt dem rätt grejer.

Har varit allmänt okoncentrerad och flamsig på jobbet idag. Ska skärpa till mig imorrn.

Puss

Kommentarer
Postat av: Fia

Om du tror på aga så är jag orolig för Mollys skull ;)

2008-10-23 @ 14:33:49
Postat av: Jag

Aga e olagligt men ett rejält kok stryk måste va helt okej på såna små punks.

2008-12-03 @ 10:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0