Fördiga är ett nytt ord för färdiga.

Tillbaka hemma efter en helg hos några kompisar. Grillat och haft det allmänt skönt. Vitt vin och sol säger jag bara.
Barnen har lekt ute all vaken tid och sovit som små grisar heeela natten.

Mitt på dagen idag skedde ett under, alla små barn somnade samtidigt, alla tre! Änglar sjöng, kaffet va starkt och solen lyste lite extra under den timmen när jag och Blondie satt i varsin stol på gräsmattan, helt själva! Kärlek typ.
Dessutom är hon den absolut bästa vän jag har. Närmare än familjen. Skulle kunna skriva hur mycket jag tycker om henne oxå, men vi jobbar inte på det sättet så jag gör inte det.

Nu är jag röd (bröd) och fin. Nyklippt oxå. Riktigt nöjd faktiskt. Duktig tjej som klipper mig, hon e me liksom. Hajar va jag menar och gör som jag säger. Allt man behöver hos en frisör.
Sax oxå kanske.

Ses imorrn.

Kommentarer
Postat av: Therese

Trevlig helg.Hääärligt!



Sitter här och funderar på om jag månne känner denna "blondie"?Trooor nog det?



Ha en bra vecka nu då.

Kram

2009-04-27 @ 06:51:09
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0