Fredag, klapp, klapp, klapp.

Upp me tuppen, kom igen, fixa frukost, kläder till alla tre, ner till bilen, punka, shit, taxi till dagis, in, ut, station, spring, spring, köpa bussbiljett, spring då.

Äntligen på jobbet.

Det ända jag kan tänka på är att jag bröt mot min regel nr 1 i familjen, att aldrig stressa min lillskit. Aldrig säga; Skynda dig, lilla gumman, mamma har bråttom. Jag gjorde det. Bajskorvsmorsa.

Får hoppas att hon va glad sen igår då mamma hann sitta lääänge med henne i sandlådan.

Nu är det dags å ta tag i en surdeg här. En diff.
Okul.

Men ha en bra fredag, för det är det idag.
puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Från en bajskorvsmamma till en annan.Ibland blir det ju stressigt...då man tex får punka(skiiit, by the way)Så länge man inte alltid stressar...Ok.



Kram till dig

T

2009-04-03 @ 11:31:04
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0