Give me love pls.

Crappy morning. Vaknade sur. Ja, ni vet, så där argsint sur.

Klär på den lilla alla kläder (ni som har barn vet hur tungt det är ibland) och precis när jag tar på mig mina skor så står hon och trycker på vid dörren. Bajsar alltså.
Skönt.
Av med allting och byta blöja. Man kan ju tydligen inte låta dem gå med bajs i rumpan.
Redan här svettas jag som ett as.
Stressar ner till bilen som duktiga pappan (han va glad idag och sådär duktigt tålmodig) har kört fram redan.
Kommer på att jag glömt mobilen.
Banken ska ringa så just idag var det ju ändå inte viktigt att ha med den.
Kommer man tidigt till jobbet som jag envisas med att göra, då måste man ha nycklar. Det hade jag förstås inte idag. Men det är ju bara att ringa upp till Bettan som redan kommit.
Om man har en telefon vill säga.
Assåååå.
Efter en relativt kort stund så räddade Bettan mig iaf.

Nu tänkte jag öppna upp min mail men jag vågar fan inte.
Kan man strunta i det en hel dag?

Ge mig en kram!


Kommentarer
Postat av: nettan

KRAM Anna! och vi ses kanske på söndag då?:))

2009-04-08 @ 08:37:20
Postat av: Therese

KRAM!

2009-04-08 @ 11:20:23
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0