Härliga underbara Måndag!

Inställning är allt.

Inatt hade jag värsta hostan. Björkpollen säger jag bara. Sätter sig på mina stackars lungor (inte pattarna utan de riktiga lungorna) så att jag knappt kan andas. DET ÄR SYND OM MIG!
Har tagit medicin och nu är jag helt konstig. Skakis som om jag supit flera dar i rad och det känns allmänt skumt. Weird.
Har precis blandat med kaffe, kanske inte helt bra.

Idag tänker jag på en vän. Bara så ni vet. Extra idag bara. Puss på re.

Imorgon kanske jag tänker på en ovän.

Kommentarer
Postat av: Marcus

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/cancer/astmaallergi/article500313.ab



Detta hjälper skitbra men känns lite konstigt i snoken =)

2009-04-27 @ 14:58:27
Postat av: Anonym

Verkar ju bra, kanske man ska prova det då:))

2009-04-27 @ 16:12:23
Postat av: Mathilda

"imorgon kanske jag tänker på en ovän"



hahah för skönt

2009-04-27 @ 17:35:03
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0