Hej va re går mellan pattar o lår.

så här ser man ut när man äter lakrits.pappa mitt i naturen och lilla fröken jöken.
jag kan oxå va romantiskpåskägg första gången. observera rökande pappans skuggaSitter i sängen med en febrig dotter i knät och kollar lilla sjöjungfrun. Rockar hårt.
Det är bra att strunta i disken och tvätten ibland. Bara sno åt sig den här tiden och njuta av den.
Sen är det förstås bra att städa och tvätta oftare än va man skiter i det. Jo jo.

Haft sjukt ont i huvudet idag. Inte ens threeoooo hjälpte. Då är det illa kan jag säga.
Min sambo säger att jag tänker för mycket. Det stämmer nog. Får lägga av med det helt enkelt. Så kanske axlarna åker ner en halvmeter eller två.

Fick veta idag att i och med att vårt lag vann "så ska det låta"-tävlingen (självklart) i onsdags så har vi nu har fått bli festfixers på jobbet. Då säger jag bara följande;
1 Hade jag vetat det vete fan om jag tävlat ens.
2 Hade de vetat att just vi skulle vinna så hade det inte varit den vinsten.
3 Nu får vi bestämma innehåll, tema och eventuella tävlingar på kommande fester. Mohahahahahaha.

Rädda sig den som kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0