Imorgon är det äntligen måndag!

Jag spelade bingolotto.
Förlåt mig ty jag har syndat.
Men va ska ni göra åt saken?

Jag är en morsa i förorten.
Jag har gråa mysbrallor.
Jag kan bli arg i tvättstugan.
Jag röker på balkongen.

So what, I am a rockstar, I got my own rules, so I don´t neeeeeed yooouuuuuuuu!!

Och ja, jag har tappat det fullständigt. Hög på smågodis. Åt nån slags tomatsoppa till middag. Soppa liksom, vem  fan blir mätt på det? Valpen i Robinson kanske.
Så jag svepte typ godisskålen på en minut och är nu snurrig i huvudet av allt socker,
Lätt att sova liksom.

Tar en tidning från sambons sida av sängen så somnar jag på två röda iofs.
Fiske.
Behöver jag säga mer?
Jag måste göra slut asså.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahah valpen i robinson

2009-04-20 @ 20:46:43
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0