It´s a dirty job.

Kollar på "Rent hus" på fyran.
Har man det så där smutsigt hemma så måste det ju fasen va nåt konstigt i huvudet. Det gååår inte att ha det så.
Det är helt sjukt. Dessutom hade de barn. Jesus Amalia.

Jag är absoluuut inte pedant och kan ha det stökigt värre men jag menar hey..
Antingen är det nåt ordentligt fel eller så är det uppgjort.

Verkar ju konstigt om det är uppgjort. Nån måste ju skita ner liksom. Gro in skiten. 
Ett skitjobb. 
But someone´s got to do it.

Nu blir det duscha och sen sängen (remind me att köpa en sån där UV-lampa som visar skiten man inte ser med blotta ögat).

BTW, en av mina kompisar kommer att hävda med bestämdhet att jag visst är pedant.
Men allt är relativt säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: Madelene

jag hävdar med bestämdhet att du faktiskt är det.. säga vad man vill.

2009-04-02 @ 11:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0