Försöker iaf.

Fattar inte, jag la in några bilder men de har inte publicerats än...tokigt.
Så kan man iofs säga när man inte skrivit på ett tag, det är ju inte e jäkel som vet vad som e sant.
Jag kanske bara inte haft lust att skriva just nu.

Jobbar och springer i ekorrhjulet igen. Det är ju mindre kul men ett måste så då gör jag det.
Rätt inställning så ska det väl fan gå.

Glömde min sisters födelsedag men hon sa att det va okej att jag fick gratta en annan dag. Hon e snäll hon.
Nej, det e hon ju inte alls det.

Ska försöka lägga in lite bilder här nu...

Å, grattis det gick. En bild från när vi va på Furuviksparken som värsta svennebanan-familjen.
I love it.

Svennebananerna badar och är nördar.

Världens finaste lilla korv äter godis efter badet.

Pappa förklarar att vi är på en båt men hon vägrar förstå trots allt vatten.


Nu ska jag låtsasjobba igen.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag är inte ett dugg jävla snäll. Försök inte.



Asså, Molly är ju typ världens puppie!

O jävlar vad stor hon har blivit! vad hände liksom?

2009-08-13 @ 14:38:16
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: jag

Asså lägg av å försök va elak o sånt. Du e inte det innerst inne. Lååååångt därinne.

Molly fick tabletter från ryssland, hon e egentligen bara 6 månader.

puss

2009-08-13 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0