Lozec sis, Lozec.

Tillbaka efter en helg av mysigheter.
Grillade i lördagshos en gammal vän, eller jag en vän sen förr, så jäkla gammal e han inte. Trevligt som tusan!

Igår kväll åkte vi på en kryssning för att komma bort lite. Alla tre i familjen. Lillkorven va för nöjd med barnbuffé (fatta bakterier!!!) lekrum och att få sova i en alldeles egen säng. Lite roar dem små. Shoppade alldeles för mycket men det känns bra om nån dag igen.
Ikväll fick man ta ett glas med några kollegor som jag tycker mycket om. Joråsatteeeeeh, man har det bra va.
Nu ska jag ta en kopp the och en macka sen blir det sängen...
Imorrn ska vi ut på landet så då bör man va utsövd.

Det var alles. Puss

Kommentarer
Postat av: Carina S

Du fick ta två glas ikväll, vi sa ju att det är onödigt att ljuga. Det första lyckades du få en fjäder i.. fatta oddset för det. Låt det inte dröja för länge till nästa gång! :) Jag lovar att inte komma naken då heller.. kanske på cykel, men inte naken. Puss!

2009-08-03 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0