Skrattsvår som få.

Har precis ätit lurre, jag och lillkorven.
Hon e rolig hon. Skulle ha remouladsås på varje tugga och när den va i munnen skulle jag säga JÄTTEBRA, samtidigt som jag gjorde tummen upp. Hon skrattade så hon grät. Faktiskt.
Men hon åt up allt iaf.

Dagis har planeringsdag idag, därför e vi hemma. Jag vet att ni undrade.

Jag har jätteont i halsen och snor i typ hela huvudet. Det ÄR synd om mig. Men mest synd om mig för att jag måste upp till jobbet sen. Jo, för jag vägrar lämna över allt som jag har kvar innan lönerna ska gå. Det gåååår inte bara.
Bajskorv oxå.

Kollade "the hangover" igår, den va fan bra! För att vara en sån där riktigt uppskriven film så va den förvånansvärt bra. Jag skrattade faktiskt flera gånger.
Ja, inombords förstås, sällan jag skrattar högt. Då ska det va riktigt roligt.
Ordentligt jäkla skitkul.
Det där va typ ganska kul.
Men det e fortfarande bara inombords.

Ändå älskar jag folk som skrattar högt och mycket.
Helst åt mig.

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHA.Då ska du höra mig då jag läser en av dina roliga inlägg.Som jag skrattar, högt! (Det lät ironsikt men jag menar det från hela mitt hjärta)



Kramar på re!

Therese

2009-08-17 @ 14:15:04
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Jag

Men tack då... jag som går igång på när nån skrattar åt mig. Tänk om jag skulle höra dig skratta, då skulle jag aldrig sluta!

KRAM

2009-08-18 @ 12:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0