10 timmar sömn liksom.

Haha, läste en väns blogg precis och hon tycker två saker; Julen tar inte fram det bästa hos folk och varenda en ska göra rocky road. Så jäkla roligt.

Jag ska absolut inte göra Rocky road men vad julen tar fram i mig, det kan jag inte säga än. Vi får se. Horn eller gloria, spelar roll liksom. Jag e ju ändå bäst.

Vi ska åka bort i jul, vi åker till Skåne, till pappa. Lååång resa med en 2½-åring och lite småstressigt med tanke på att jag ska jobba alla dagar typ. Men jag tänker inte låta julen stressa mig, det e ju helt sjukt.
Julklappar har jag inte köpt en enda, julmat har jag inte ens tänkt på och städat är det absolut inte.
Men vi ska få vara tillsammans i ett kallt stenhus som vi eldar varmt och ha tofflor på fötterna. Säkert ingen snö men julmarknad i Köpenhamn får ge julstämningen.

Igår bestämde jag att vi skulle åka pulka idag på morgonen, med full energi. Nu idag så e den energin borta på nåt vis och att hitta alla våra varma kläder känns jobbigt bara det. Hahaha, en nattsvart kaffe och en snus, sen e det bara å dra igång.

Dagens låt får bli Excuse me hallelujah me Eric Gadd.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha.Roligt att jag kan underhålla dig!:-)

Jag har också varit galet trött idag.Dreglade en stund på kudden då Noel hade sin middagsvila.Dom små liven dom vet hur man njuter av livet :-)

Hoppas att ni får det bra nere i skåne.

Kramar

2009-12-19 @ 19:46:27
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0