Abstinens.

Jag är en besegrad kämpare. Helt slut fanimej.
Ändå har det inte varit så mycket idag? Jag fattar ingenting.
Är en svag en helt enkelt.

Svärisar, mamma och A var här ikväll, mycket mysigt.
Lillkorven fick så fina julklappar.. Hon var så noga med allt. Slänga pappret mellan varje öppning och se glad ut. Det sista var hon mest hela tiden. Skrattar och dansar och pratar. Samtidigt hela tiden.
Hon e det finaste som finns.
Jaja, tänker ni, det säger alla päron. Men tänk er själva, ni som inte har barn, att få ha det finaste som finns under sina vingar? Stort som fan skulle jag vilja säga utan å bräka på.

Idag klädde jag en palm på jobbet. Glitter å kulor och en bandspelare under med julmusik. Jag vet, kanske inte helt frisk. Men rolig vill jag hävda. Jag och Körsbär dansade runt den oxå.
Det blir vad man gör det till.

Tokroligt ska allt vara tycker jag.

Haresåmysigt därute nu, det e ju jul för fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0