Gnällrumpa med abstinens.

Jag vill oxå gå modell! Ingen som frågar mig ju... Men det e klart, kanske inte e så jäkla eftertraktad ändå.
Modell för kläder till killar i åldern 10-15 år kanske? Plattbröstad och utan ens tillstymmelse till höft.

Jamen, jag kanske e värsta gnällot idag. Låt mig vara det ibland. Jag e fan alltid glad. Nästan.
Ju.

Idag fyller min lilla skrutta 20 månader och har namnsdag. Sin enda namnsdag. Stor dag idag med andra ord.
Hon ska nog få en present. Något dyrt såklart.
Som hennes pappa betalar för hennes mamma gjorde av med alla pengar i baren när hon va på charter.

Annars e re lurre här...Jobbar och försöker va trevlig eftersom jag har en gnälldag idag.
Ska nog ta ett glas rötjut ikväll och sova tidigt och gott.

Puss fast jag e gnällrumpa.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha det vill du inte! fy satan..

Vilka baksidor modellandet har.



Hur var resan? grisig förmodar jag



bara en vild gissning liksom..

2009-02-10 @ 20:36:15
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Nettan

Kolla in semesterbilderna på min blogg nu;)

2009-02-11 @ 19:10:26
URL: http://mariaannette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0