Kassajäklaskitgubbe.

Ja jag är ju en sån person som tycker att det är roligt med oväntade saker, gärna har folk omkring mig som är spontana och ser till att livet får lite oväntade krussiduller.
Men nu är det lite mkt även för mig.
Håller humöret uppe som vanligt men imorse fick jag spelet.

Gubbhelvetet på bussen (ja jag åker buss nu, fråga inte) vägrade ta emot min biljett pga att jag inte vecklade ut den. WTF!!! Jag är trött liksom, fatta. Har du sett Falling down din jäkla skitgubbe.
STÄMPLA sa jag och drämde skiten framför honom.
Han gjorde det då.
Minsta krusning på ytan nu kan ju för fan få en att flippa totally.
Nog om det.

Bounce, värsta coola säger jag bara. SÅ värt pengarna och en dansshow på en helt ny nivå. Se deras nya Caution. Så är det bara.

Nu ska jag sura och dricka kaffe.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Stackarn, han får nog gå i terapi i flera år efter den där skräckupplevelsen

2009-02-23 @ 14:42:31
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0