Ballongentanze.

Godmorgon!

Imponerad över hur mycket regn det kan falla egentligen..Galet ju.
Men jag och lilla korven har varit inne och gjort massor med mysiga saker och det uppskattas.
Av mig iallafall.

Idag ska det rensas kyl och frys och eventuellt går jag på en garderob som jag inte ens vågar öppna.
Men förhoppningsvis kommer det över nån och fikar så jag slipper... eller?

Min lilla unge är som sagt lite tokig. Just nu ä bästa platsen att sitta i bilbarnstolen. När vällingen ska drickas så ska tydligen amlongerna vara med oxå. Ja, hon vet ju vad hon vill iaf. 





Kommentarer
Postat av: Therese

Haha ja dom är roliga dom där små :-)



Men du då du skriver amlongerna, menar du då ballongerna?? Kan väl anta det.Eller så är det något nytt på markanden som kommit som är skrämmande lik just ballonger.Amlonger.



Må så gott!

KRAM

2009-06-14 @ 13:18:47
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0