Tillfreds.

Precis haft mysfrulle med lilla skrutt. Tända ljus, yogurt och en stooor kaffe.
Liten tog TRE yogurtar och en stor macka. Igår kväll åt hon mer än mig till middag.
 Ja, hon e ju frisk iaf.

Eller, just nu sitter hon i bilbarnstolen, fastspänd. Den står på golvet. Hon gillar det tydligen.

Igår kom en kompis från förr över med sin dotter. Han tog med kinamat och godis till barnen. Dvs hela fredagen räddad alltså.
Han tittade konstigt på mig när jag föreslog att tjejerna skulle få russin istället för godis. Frågade om jag bjöd på fullkornskex oxå.
Vadå liksom, lägg av. Man försöker ju undvika all skit de framöver kommer att få i sig ändå...Snart är det alkohol och cigaretter för hela slanten. Fy fan, ska flytta ut på landet och gå med i en sekt innan Liten fyller 14 år. Skola hemma och samma kompisar hela tiden. Alla känner alla i sekten!

Inavel och utåtnavel.

Idag kommer dotters favoriter, tvillingarna! De ska leka snällt alla tre och mammorna ska dricka kaffe och bara sitta.
Förortsmorsor u know.



Kommentarer
Postat av: Nettan

frullen på lanzarote saknar man ibland..hehe.men vem orkar fixa all den frukosten en lördagmorgon? ska vi ta en hotellfrukost kanske på närliggande hotell , en dejt snart? ha en fin helg!

2009-06-13 @ 10:49:51
Postat av: Mathilda

Mysfrulle! vill också ha barn. Så ensam e jag ;)



Landet & sekt.. är det inte då man super som mest?

trodde jag.



Ha en underbar lördag! Kram på sig



2009-06-13 @ 14:49:20
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Therese

Om det finns rum för fler i den där sekten så joinar jag gärna in med hela glada familjen??

2009-06-14 @ 13:20:50
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0