Dagens jädra ros asså.

Jag tjatar alltid om att jag tycker att jag är värd dagens ros i lokalblaskan, men ingen har ju fattat det.
Förrän nu.

Finaste gudmorsan har satt in en dagensrosochpeppningsinsändare där hon hejar på mig och fröken M för att vi e så duktiga som kämpar mot nikotinet. Fatta stort och snällt det är då? Hon e full av ideér den ddär galningen.
TACK du e så söt!
Nu är det ju inte riktigt sant eftersom jag bara tagit bort beteendet, inte nikotinsuget, för jag snusar ju. Men jag är ändå skitduktig och trodde det skulle va asjobbigt.
Fröken M däremot, HON har kämpat mina vänner. För det första trodde jag aldrig att det skulle gå att sluta för henne. Hon har gråtit, skrikit och sörjt ska ni veta. Gör förmodligen det än, men en större bedrift e svår att hitta(okeeej, hon födde tvillingar utan bedövning, men hey!).

Nu ska jag fixa lite mer tvätt, inne på 6e maskinen nu. 6te. Sexte. The 6th.

Kommentarer
Postat av: Carina

Du ÄR verkligen skitduktig! :)

2009-11-04 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0