Axelsson

Aaaaaall by myseeeeeeeelf...
Ja, ni vet den låten.
Han jobbar och jag får va hemma helt själv. Inte synd om mig alls för jag har gjort allt jag måste och nu får jag bara vara...liksom...helt allena. Det e nice.
Ska göra lite te, skära upp en mango, fila nailsen och kolla DH.

Jag har haft lite ont i en axel ett tag, eller för att va exakt så¨har jag haft ont typ jämt eftersom jag sover på någe skumt sätt..Men nu har det börjat göra riktigt ont. Jag e ju gammal som fan så det e väl inte så konstigt egentligen. Har tom lagt en kudde mellan knäna för att jag inte ska lägga mig på mage när jag sover, halvt förvriden runt mig själv. Det funkar inte heller. Ge mig tips tack... Axeln gör ont och känns som att den somnat ni vet, sådär pirrig.
Har ni inge tips så ge mig nåt triangelmärkt tack.


Kommentarer
Postat av: Fia

Jossans mamma säljer något som heter kuddy, tror hemsidan är kuddy.se eller så. Triangelmärkta saker finns i min väska, säg till nästa gång du möter mig på stationen ;)

2009-10-20 @ 21:45:07
Postat av: nettan

Du skulle ju nog behöva en rejäl massagestund;), förmodligen en knuta eller nåt som ligger och trycker...kram

2009-10-21 @ 09:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0