Rosa champagne, pizza och hårfluff.

Ja jäklar.
Bio och middag i fredags, riktigt nice. Kom hem och tände ljus, tog en öl och pratade. Med varandra. Coolt.
Fick sova länge på lördagen, åt en stor frulle ch drog iväg på shopping. Många fynd och värsta lugna tempot.
På kvällen kom gudmorsan och gudfarsan för pizza och rosa champagne. Bra jäkla kombo asså.
Sen var det spelning på ett ställe här i byn.
Började otrevligt med ett slagsmål som praktiskt taget mötte oss i dörren. Tycker sånt är extremt otrevligt. Slag mot huvudet och fall i asfalten. Scary som fan.
Jag vet, jag borde vara van efter ett liv i förorten, men nej. Jag tänker aldrig vänja mig vid sånt.
Spelningen va självklart bra däremot. Lite dans och dricka och sen hem.

Sammantaget en mycket skön och avslappnande helg.
Och vet ni vad? Inte dåligt samvete alls. Typ.
Lite lite bara. Haha.

Idag är jag inne på dag 5 som ickerökare. My god vad jag är bra! Inte ens igår, när jag drack en massa, rökte jag.
Fatta, det e sjukt bra gjort.
Om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Skön förortshelg! ;)



duktig du e som inte röker!

2009-10-04 @ 15:52:18
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag är såå imponerad, på riktigt! Du är verkligen jätteduktig.



Stor kram på dig!

2009-10-04 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0