Rubrik.

Jag bloggar på arbetstid. Men jag tog ingen fikarast nu på fm, så det e okej.

Jag behöver aldrig åka buss till jobbet. Har hittills gjort det två gånger av alla gånger jag lämnat på dagis. Världens bästa hållplats där alla kollegor åker förbi precis den tiden innan jag hoppar på bussen(kanske inte hoppar på, men typ).  Det e så lyxigt! Jag ba går upp till bussen och behöver oftast vänta kanske en halv minut innan nån stannar och plockar upp mig. Måste se rätt kul ut för alla andra som står där.

-Där e hon som hoppar in i olika bilar varje morgon, hon e bergis prostituerad.

Vi får ju hoppas att de iaf tror att jag tar betalt ordentligt. För det måste man ju i så fall.


Den här veckan är det bara så MKT på jobbet.
Idag vill jag dessutom bara hem och ligga i soffan och kolla film. Det vore bara sååå nice. Helst med en tjejkompis som man kunde babbla och äta godis me.
Fröken M, ska vi skolka?

Pussåharebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0