Vaxin.

Följer en väns exempel och sätter in mig själv i frågan om vaccin eller inte.

Jag vacklade ett tag eftersom jag har aldrig vaccinerat mig tidigare, föutom de sedvanliga sprutorna som alla får och tar (Dem är det ingen som ifrågasätter minsann?).
Tror att sunt förnuft och tvålrena händer hjälper en bra bit.
Men så rådfrågade jag en vän som jobbat på Smittskyddsinstitutet och hon sa att det bara är att göra det, vaccinera oss allihopa.
Så det ska vi göra.
Klart att man kanske blir lite hängig, det blir man ju av andra vaccin oxå vad jag vet. Lite egoistiskt är det att inte göra det. Man kan faktiskt smitta någon som inte klarar av det, som kanske kolar. Det vore lite jobbigt.




Kommentarer
Postat av: Therese

Min mailadress är [email protected]



Kram

2009-11-01 @ 15:12:20
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Therese

Jag är med dig.Bara att skärpa till sig och ta vaccinet och inte tänka mer på det:-)Frågan är dock hur man ska lyckas muta Tyra...

Kramar och lev väl!

2009-11-01 @ 15:14:27
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0