Grilla?

Jag trodde det va dimma ute men det var snö..eh..va härligt!

Middag hos oss igår med bruursaan och Kiwi. Det va skrattigt och mysigt, synd att de inte fattar det och kommer jämt istället.
Eller asså, jämt e ju lite ofta men kanske oftare än hittills då om vi säger så.

Lillskrutt va dålig igår, hade feber och jag trodde att nu vare dags för vab igen. Men imorse va hon inte varm alls och är sitt vanliga jag igen. Tokigt det där.

Igår kom en ny leverans av mat för veckan. I love it! Nu behöver jag inte ens tänka på det. Så jädrans skönt.

Nu ska jag svepa det sista av kaffet och ge min sambo en alvedon. Han mår inte bra alls..hostar och känner sig allmänt svag. Han ska ju liksom va tuff å stark, inte jag?

Pusshej iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0