+10

Oj oj oj. Anders braskar minsann.

Ja, jag är hundra år gammal, frågor på det?

Sitter på en kudde och försöker va snygg. Svårt nu asså. Tjock och sur mest jämt.
Men jag är fortfarande sambo(?) och min dotter säger att jag e en tokig mamma. Allt är som vanligt.

Har en grym planering och känsla för det mesta just nu.
Hormoner. Boainsighormoner.
De borde man ta patent på om det gick. Sälja som "Husmorskänslor". En biverkning är att man KAN öka något i vikt.
Ca tio by now.

Nästan alla julklappar är klara och julen någorlunda planerad.
Varför stressa? Blir det bättre om allt är perfekt? Nä. Roligare om det är lite kaos.
Och kom ihåg; Sambon är far till alla barnen.

Idag öppnade vi den först luckan i en, håll i er nu, Hello Kittykalender.
Ja, jag har frångått allt...alla principer what so ever. Hon gillar ju det. Som fan.
Klart hon får en sån då.

Nu ska jag rensa en garderob. Igen. Sen sälja allt på Tradera.




Kommentarer
Postat av: Malou

Vi kör på en My Little Pony kalender...men de e ju klockrent...så får de nåt litet varje dag. Slipper man själv inhandla & knåpa ihop en paketkalender!!!! E ungarna glada blir vi ännu gladare, visst!!!

2010-12-01 @ 12:33:03
Postat av: Veronica

Effektiv som vanlig hör jag =)

xx

2010-12-01 @ 12:57:06
URL: http://eggdonation.blogg.se/
Postat av: Therese

Här har vi en gammal hederlig tomte kalender.Men det är nog för att fyraåringen inte sett den dära katten kalender.



Och appropå julen, så tycker jag den blir sådär mysigt kaosigt(?)oavsett hur mycket man planerar och står i.Det är ju lika bra att dra ner på beaten..



Må gott.

Tjing!

2010-12-01 @ 12:57:08
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Mathilda

Ha ha! Du e störd

2010-12-01 @ 13:46:39
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: jag

Nu är allt ute på tradera... Allt! Jag är fan livsfarlig.

2010-12-01 @ 18:36:05
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0