Bricanyl

Tack för brun utan sol. Annars hade jag fan varit genomskinlig nu.
Nu är jag saffransgul ist, liksom lite fint sådär till jul.

Sitter och försöker lugna ner mig och magen...Om det nu går. Sammandragningar som trycker på så att jag får kramp i halsen...Hahaha, jättekonstigt faktiskt. Han ska fan inte komma ut genom halsen ju.

Hej så länge.


Nu hade jag tänkt lägga in en bild som faktiskt va ganska fin på mig själv. Men som alla vet så kan jag bara inte va seriös. Känns löjligt liksom.


Kommentarer
Postat av: Therese

Fin bild! Och var lugn han kommer inte ut ur halsen...Eller?



Må gott!

Kramar

2010-12-12 @ 20:58:33
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Där han kommer in,där kommer han ut!

2010-12-14 @ 16:47:21
Postat av: Jag

Nu skulle jag kunna säga att - oj, det blir i så fall en skitunge!

Men det gör jag inte.

2010-12-14 @ 16:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0