Jomenvisst.

Handboll på teve och snor i näsan.
Blir väl vab imorrn igen då.

Kom precis på att vi ska ju köpa en vagn till det här barnet. De går ju inte av sig själva när de kommer ut. Det är en djungel men den här gången blir det begagnat, stenhårt.

Bredvid mig sitter lillskrutt och är sjukt nöjd med pappas alfons 4. Talking Tom Cat kan nämligen prutta oxå. Askul ju.

Vi har haft adventsfika idag och det räckte tydligen för att jag skulle bli asatrött och ligga resten av dagen. Förstår ni hur sjukt jobbigt det är att ha ont hela tiden? Att ha tusen kilo energi som vill ut men att inte kunna göra av med den? Fattar ni det så förstår ni mig.

Jag klagar. Jag får det. Ibland.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0