Intresseklubben.

Hemma med lillskrutt idag och det är ju riktigt jädrans skönt.

Vi sitter och håller på med lera. Eller ja, hon håller på och jag försöker va med. Det är ganska okej med lera faktiskt, för att vara en barngrej.

...

Hon fick precis ett utbrott eftersom det inte går som hon vill. Herregud asså. Vilket humör. Blir så arg så hon gråter liksom. Då får man försöka vara lugn bara. Det är ju lätt som en plätt.

Här kommer lite kort oxå rå.


När det fortfarande går som hon vill.

I med lera

Och ut kommer perfekta små prylar, precis i min smak.

Struktur och ordning, eller vad säger du Fröken M? :-)
Jag är ju lite lätt autistisk, eller vad det heter när man vill ha sina rutiner och ordning. Bryter man dem uppstår kaos. Ni tror att jag skojar va?
Kanske överdriver jag en aning, men inte allt för mycket.

Nu ska jag dra på Melissa Horn på hög volym och dansa med min dotter.
Manodepressiv är jag oxå nämligen.

Ni kan lyssna på Alter Bridge så länge, med Watch over you.



Kommentarer
Postat av: Therese

Manodeppresiv och autistisk är min melodi!

Såg ju mysigt ut med lerandet ju.Och du fundera på hur lack du blir då du inte grejjer en IKEA möbel tex.Bara för att dra några jämförelse:-)

Kram

2010-01-05 @ 19:26:30
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0