Kured.

Hoppla hoppla, ytterligare ett nördigt uttryck.

Kortfattat så var det mycket skratt idag igen, alltid bra.

Lurre på kolgrillen idag igen, hallååå, det finns annan mat liksom. Men gott är det ju förstås.
Sa hej då till den där braiga kollegan som sviker oss för pengarna. Vem hade inte gjort det?

Jag har diskat och gjort fint i köket för det är fanimej ett krav för att kunna vakna skönt på lördagen; ett rent kök och fylld kyl. Check.
Är typ mörk under ögonen idag...Trötthet kandevararåliksom. Eller så har vi mörkhyade personer i släkten bara. Inget konstigt.

Idag mötte jag en kompis, eller ja, en bekaaant, som det så fint heter. Han e ta mig tusan alltid så glad! Alltid ett ord över och med innebörd dessutom. Coolt. Honom skulle jag anställa på momangen om jag nu behövde det.
Glad och ständigt intresserad.
Eh, btw, varför skulle jag behöva anställa? Vafan kom det ifrån nu rå?

Håll bara med e ni snälla.

Nu är det soffan och rödvin och på spåret och natta lillkorven och äta chirre (men hallå, ny smak iaf!) och stryka och sen ba sova.
Jag e fööör rolig.
Men allt är inte roligt här i livet!

Jo, för jag tänker ha kul alltid, sådeså.

puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0