Latissimus Dorsi

Långpromenad i solen med gnistrande snö och rödrosigt barn...Det var vad jag ville uppnå.
Blev inte så.

Jag ramlade! Sträckte ryggen eller nåt så att jag nu inte kan gå upprätt. Hade lillkorven på ryggen, ett paket och en påse i handen. Smaaaart.
Kan inte sitta eller ligga heller. WTF.
Jag skulle säga det till mamma när vi pratade nyss, då sa jag fel så jag sa att jag inte kunde gå rakt. Hon blev lite orolig då.
Rakt upprätt menade jag ju. Typ.
Sjukt ont iaf! Väääldigt synd om bara mig idag förstås.

För övrigt så är lillkorvens ena storasyster här, det är mysigt! Hon e ju värsta stor. Å söt! Det har hon garanterat fått från sin mamma.

Nu ska jag muta de båda med Danoninooooooooyogurt. Grymt små yogurtar som alla barn verkar gilla. Smakar bara socker. Gott liksom.
Jamen gör din egen jäkla yogurt då!

Jag lägger av nu. Yallabaj.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men aj! stackare. Dålig karma.. hoppas det går över inom kort. Puss!

2010-01-31 @ 17:04:49
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0