Mkt bilder å lite text. En barnbok helt enkelt.

Jahaaapp!
Nu e re guldbaggegalan, det e ganska kul å kolla på.

Å Guldbagge för bästa Anus går till.....
Förortsmorsan!!

Förlåt, jag spann iväg. Men det lät som om han sa det.

Idag har jag skrattat som faaasen. Mina vänner på jobbet e sköna asså.
Den ena kommer aldrig ihåg nånting efter festerna. En annan kom inte ens hem. En tredje har en pojkvän som vet allas adresser i hela förorten. En fjärde e bäst på att komma på olika teckenspråkstecken för flickvän. En femte gick inte med ut efter midnatt.

Ni får gissa en gång vem som va smartast.

Nu sitter jag å äter en macka med det godaste smöret ever, på. Dessutom ekologiskt. Fatta bra!


Sen lite andra bilder bara. PUSS!


Nej, men den här fick jag hem i posten idag. WTF! Kommit såå fel.


Här försöker stormuppen ta ett spontant kort för att visa min grymt snygga klocka(Den gick sönder i fredags, men säg inget om det för jag e skitarg). Nej, kortet är inte spontant någonstans, det e riktigt.


Världens finaste lillmupp som SKA ha dockans kläder på sig.


Nya paret på jobbet. En snygg och en full!

Sen har jag fina kort i inkorgen men eftersom min mobil OXÅ är en mupp så kan jag inte ladda upp dem. Det e bajskorv.
Hejdååårååå.

Kommentarer
Postat av: Carina S

Hahaha.. Japp, jag är en jäkel på teckenspråk/kroppsspråk och fantasi har jag också men det behövdes tydligen inte, han kunde ju bara presentera oss.. :) Angående fotot ovan, så full var jag inte. ;)

Puss igen!

2010-01-25 @ 21:51:46
Postat av: Mathilda

Jag gillar bilder. Det. är. kul.



God natt :)

2010-01-25 @ 22:01:51
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Jag

Du va inte så full, det e helt riktigt! :-)

Du va bara snygg!



Sis; Ja, det blir enklare så, man slipper förklara. Kan peka på bilden bara.

2010-01-26 @ 08:06:02
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0