Tragikomisk bara. Å übersocial.

Idag har jag varit trött o sur. Förlåt asså.
Eller ja, sur kanske e å ta i, men inte megatrevlig som vanligt. Mohahaha.
Nu sitter jag dessutom och skriver på den datorn här hemma som har ett trasigt O. Man måste trycka ashårt på den tangenten för att det ska bli ett o. O O  O
Fatta joooobbigt jag har det i mitt liv då.

Zu morgen ska jag va hemma med lillkorven, det ska bli förbannat skönt. Hoppas på sol och gnistrande snö.

Ikväll blir det film igen. Jag längtar redan till soffan. Soooooffan. OOO va härligt. OOOO.

Ja , jag är en nörd, frågor på det?


Kommentarer
Postat av: Therese

Trist med det dåliga humöret.Men vem orkar vara gla jämt?Då skulle man ju bli smått galen, det är ju smått galet:-)

Du en fråga.Kan inte vi ta en kaffe någon gång?Kanske med något onyttigt gott till?Vem vet det kan ju bli hur trevligt som helst?Vänner for life liksom:-)Jag frågar om en date helt enekelt om det inte var uppenbart :-)

Ta hand om dig och jag ska hålla tummarna för solsken i morgon.Det vill ju jag också ha.

Kramar

2010-01-04 @ 19:28:08
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0