U can jump up and slap your own ass it´s a guldkant.

Onsdag och jag har inte ens hunnit smälta fredagen än. Crazy.

Min lilla skrutta e så cool. Idag pratade hon med sina kompisar, L & C. De är ca ett år äldre än henne och Fröken M´s tvillingtjejer. De pratade verkligen i telefon, så gulligt asså.
"Va gör du?"
"Kollar sessan teve"
"Va gör du?"
"Kollar sessan teve"
"Va gör du?"
"Kollar sessan teve"

Och så fortsatte det ett tag. Sen ba; hej då!
Skönt om vi kunde ha samma nivå på våra samtal.

Jag står i duschen och så kommer hon in och frågar efter papper för att hon ska måla.
-Men kan inte pappa hjälpa dig då, mitt hjärta?
-Nej, mamma han kan inte, han e lite blyg.

Man får veta och lära sig nya saker hela tiden.
Pappan e tydligen blyg. Jaha ja.

Sen provade hon min BH (och det vet ju alla hur jäkla enorm den e) och frågade vart hennes tuttar va.
-Jag ser inte dem mamma!
Jag visade henne och tänkte för mig själv att det är ju typ samma sak för mig. Fast det e sambon som frågar vart de är.
-Jag ser inte dem inte älskling!?

Nog med sånt tjafs nu. Nu är det ett glas rött och en jäkla massa stryktvätt som väntar. Guldkant på vardagen. Ha, guldkant på allt vetja.

PS-Jag har något att erkänna ty jag har syndat.
 Jag hade inte min mugg på jobbet idag. Nämner dock inga namn alls.





Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha! satans hög nivå på din blogg idag!!!

2010-01-27 @ 21:01:02
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Mäh! Jag som verkligen menade att det var hög nivå. Rolig läsning alltså.

Här försöker man ge komplimanger men då e man tydligen e bajsunge.



Men det är okej! :) tji fick jag.

2010-01-27 @ 21:48:43
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0