Byllerbun.

Man ska inte klaga, man ska inte det. Man fååår inte det.
Det finns de som inte kan bli med barn och gladeligen skulle må illa för att få det. Lätt.

MEN... När det här är över, då ska jag njuta av att äta. Njuta av att frossa. Njuta av att äta frukost igen.
Det tar mig en timme att äta frulle. Ni vet ju hur jag äääälskar frukost annars. Nu går det knappt.
Mvc-sköterskan sa att jag kunde försöka äta precis det jag var sugen på, så att jag iaf får i mig nåt. Bara det att jag inte är sugen på nåt alls. Ibland aprikoskräm och ibland välling. Så det är typ det jag äter med någorlunda aptit. Resten tvingar jag i mig.

Men jag klagar inte. Inte alls.

Idag ska vi packa för två veckor i ett hus som vi hyrt. Brygga och strand och härligheter. Ska bli såååå nice. Vi måste typ ha med oss allt. Och lite till.

Igår fyllde tvillingarna år. Fyra år! Stora och fina är dem. De bor som prinsessor oxå..i ett slott som är inrett med deras mammas utsökta smak.
Det var ju oxå prinsessklänningarna som fick kalasbesöket till sin ände. Lillkorven blev förstörd över att inte få en klänning hon oxå. Jag försökte förklara att man får fina saker när man fyller år eller när det är jul. "Jag är treeee ååååår" sa hon mellan tårarna som höll i sig halva vägen hem... Hade det inte varit för pappan så hade jag åkt direkt och köpt en. Tur att han finns. För mig.

Nu är det barnen i Bullerbyn och en av dem ramla ner i en isvak just. Det är läskigt så då måste man hålla handen i soffan.

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag hade ju typ åkt till Lindex också.. de var ju hjärtskärande =( O hon fick ngt gammalt j-a Barbapapa pussel fyyyy!! =)

2010-07-31 @ 10:45:35
Postat av: Jag

Du vet att jag hade åkt till Lindex... :-)

Barbapapa-pusslet är visst jättebra! Hon går omkring med väskan just nu.

2010-07-31 @ 11:21:54
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ha ha ha!!! "Jag är tre ååår" FÖR härligt sagt

2010-07-31 @ 17:08:18
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Carina S

Men pluttskruttorna! Söta är ni båda två. Hoppas verkligen att du mår bättre snart och hoppas att mojsan får en prinsessklänning. :) Ha två härliga veckor i stugan. Puss!

2010-08-01 @ 20:35:39
Postat av: svägerskan

tur att tigertårarna varken håller i sig eller blir ihågkomna särskilt länge.

2010-08-25 @ 11:04:42
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0