Puss.

Hemma igen efter en tripp till Västerås.
Vet ni hur mycket affärer det finns där? Hela stan är som ett stort shoppingcenter med trevliga affärer och restauranger. Asbra.
Fint hotell och frullen får 3 av 5 grillade tomater.

Jag och lillkorven tog en båt i onsdags morse som gick ut i skärgården till ett bad som var helt fantastiskt. Om ni är i Västerås mede barn så måste ni åka dit. Östra holmen heter det och det tar ca 20 min med båt.
Vi kom med första båten så vi fick bästa platsen vid stranden. Träffade en annan mamma med sin fyraåring och det var bra. När man är ensam med en liten vilding så är det svårt att hålla koll på vattnet OCH väskan på stranden.
Turen tillbaka tog lite mindre än en timme och då somnade baderskan i aktern med svalkande vind i håret.
Låter mysigt va?
Det vare oxå.

Vi åt gott med pappan och jobbarkompis på kvällarna.

Igår började det ökända Power meet. Då åkte vi hem. Raggare och en massa coola bilar är lite för mkt även för mig.
Sambons jobbarkompis stannade kvar, han skulle möta upp ett gäng och festa hejdlöst i flera dagar. Jag som är tio år äldre än honom fick mammakänslor och påminde honom om att äta ordentligt, för då brukar det gå bra.
Jag är sååå gammal asså.

Idag är det inget speciellt som händer, jag ska klippa mig igen. Blev så missnöjd med senaste klippningen så att jag går till nån som får fixa till det. Ser ut som om jag klippt mig själv nu. Passar en förortsmorsa iofs.

Mer kaffe tack. Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0