Västejås.

Idag åker jag och lillkorven till Västerås för att hälsa på sambon som jobbar där igen. Vi ska på utflykter och ha mysigt..Lyx.

Igår var vi på Bvc för treårskontroll(kanske inte ett ord men palla stava av) vilket förstås slutade med bara stora A:n. Min dotter är klok som en bok och lång som en stång. Hon har alltid legat över kurvan på längd och vikt och det tycker jag är skitbra. Fortsätter det, som det inte alltid gör, men då blir hon runt 180 cm när hon är vuxen.

Inge kul å va lång när man är tjej men hon får väl modella lite rå. Ingeee konstigt aaalls. Jag menar kolla in hennes morsa, snygg som få.

Nu ska vi duscha, dammsuga och packa. Helst innan tio.

Fröken M, ring mig, mitt tandkött blöder!


Kommentarer
Postat av: Tydligen INTE vinexpert iaf.

Varför utelämnar du sån viktig information?



Hur fan ska jag kunna veta vilket vin som e inne eller ute?! FAN också.



Visa vägen eru snäll.

2010-07-08 @ 19:26:59
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0