Anyway

Det är mycket nu. Så kan vi säga.

Förra veckan var jag ensamstående mamma igen då sambon jobbar utanför kommunen numera. Det är okej men tråkigt.

I helgen var det Smaka på Stockholm. Det var riktigt trevligt må jag säga. En dagsfylla i solen och spontana trevliga möten kan ju aldrig va fel. Lillskrutt va hos mamma så länge och fick åka med oss hem på kvällen.

På söndagen firade vi nationaldagen med att äta god lunch och sen trevlig middag. Äta äta äta tydligen.

Nu ska jag jobba som nåt jag inte är eller har betalt för. Men iaf.

Hej.



Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att höra lite av dig!

Kramar

2010-06-09 @ 19:50:02
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Carina S

Äntligen är hon tillbax!! SOM jag har väntat. :)

2010-06-09 @ 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0