Baboonmamma liksom.

Jag e kladdig.
Bus-kladdig.

Iuw.

Idag har jag jobbat så arslet glödde. Massor alltså.

Tänk om det glödde, fatta va fult egentligen. Hahaha, nu skrattar jag åt mig själv igen. Högt.
Som ett babian-arsle(förlåt gudmorsan, rumpa menar jag).

Jag vill starta eget. Ska sälja allt som folk vill ha tänkte jag.
En hemsida där alla får beställa vad de behöver så fixar jag det. Tror faktiskt att det skulle funka.

-Fan, jag behöver nya strumpor och en monokel.
-Gå in på suburbmum, de fixar.

Coolt ju.

Nu ska jag kolla om sambon e med på efterlyst.

Ring oss, på nollåtta, sjunolltvå,nollnollnittio.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

din var inte med men min.. fan!

FÅr man leva gömd ett tag till.. Inga konstigheter.



Suburbmum lät ju fantastiskt.. Go for it!

/Babianen

2010-03-18 @ 07:54:52
Postat av: Jag

Fan, va han me nu igen? Skit oxå. In i bunkern ba.



PUSS

2010-03-18 @ 17:23:58
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0