Päronsplittrad.

Har en liten sjukling här som bara vill äta glass. Fasen, va skönt å va liten å verkligen bli ompysslad.
Ni vet, få glass och tidningar och bara ligga i soffan...
Typ som när man e bakis!

Nu fattar ni ja. Bra där.

Idag jobbar sambon igen. Imorgon oxå. Det ÄR så trist. Speciellt nu när man inte ska gå ut med lillkorven. Solen retar mig och lyser in överallt och ba; Nanananananaaanaaaaa, du kan inte känna miiig.

Ikväll får jag dock lite solsken igen :-)

Nu ska jag dricka kaffe. Andra koppen bara. Jag e såå duktig hela tiden.
Jobbigt för andra att mäta sig med mig.
Jag förstår det. Bryt ihop och gå vidare. Alla är bra på nåt men få e bra på allt.
För det tror jag att jag är.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0