Riverdance

Imorgon är det dags å tenta det jag pluggat. Antingen klarar jag eller så gör jag inte det.
As simple as that.

På kvällen åker vi på kryssning. Kollegor och jag. Vi skulle iofs kunna vara i en betongkällare å ändå ha kul. Men man måste ju spela ut sitt register ibland.


Nu blir det lite titta i papper och sen ska jag landa i sängen.

Pusshej as usual.
Just det, jag har packat för imorrn eftersom det är omöjligt att göra på morgonen. Jag fattar liksom ingenting då iaf.




Så här har det sett ut varje kväll den här veckan. Kul så in i bomben.



I söndags kom det mat och jag blev lika glad som vanligt.


Vi åt även en god lunch. kolla min skrutta, hur fin?



Kommentarer
Postat av: Fröken M

stjänstoppfin

2010-05-08 @ 22:00:31
Postat av: Fia

vilken fin profil! Bra jobbat.

2010-05-10 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0